De vijfenveertigste Omroep Zender Museum nieuwsbrief is vers van de pers gerold en meteen verstuurd. In deze editie verslag van wéér een OZM verhuizing. Dit keer van de Gerbrandy toren - waar we liefdevol zijn ontvangen toen er even geen locatie meer beschikbaar was voor het museum - naar feitelijk het oude nest, Het Zendstation. Meteen na de hoogzomer is op de nieuwe locatie begonnen met het opzetten van een compacte maar complete presentatie en kort geleden hebben een honderdtal bezoekers hier voor het eerst kennis mee kunnen maken. Het 'terug in de tijd' artikel gaat over de heilzame werking van radiostraling, jawel! Veel leesplezier en natuurlijk zijn deze en alle oudere nieuwsbrieven hier te vinden.

Vrijgezel